Привіт!

Стандартний

Крокуючи в ногу з часом, ми з вами спробуємо освоїти мультимедійний текст і сучасні форми спілкування.

Нині у суспільстві вміння спілкуватися є надзвичайно важливим компонентом успіху. Віртуальний простір надає чудові можливості поділитися своїми міркуваннями про різноманітні аспекти щоденного життя.

Наведені питання допоможуть вам зорієнтуватися про що писати.

Оскільки ваша мета дізнатися якомога більше про себе і навчитися вчитися, то найперше роздумайте про те, що вам легко вдається, а що потребує докласти трохи зусиль.

Які уміння (читання, писання, слухання, мовлення) треба вдосконалити і яким чином?

Що нового ви дізналися цього тижня про себе i про пересічного українця?

Що нового ви дізналися цього тижня про звичаї, про минуле?

Що прочитали? Що вам сподобалося з прочитанoго, а що не сподобалося? Які думки виникли?

Які цікаві події трапилися на Курсах?

Які завдання вдалися, а які треба поправити?

Одна відповідь »

  1. Вітання усім!
    Отож, пишемо свою історію аби кращі дні Вашого життя не згубилися у буднях…
    Найяскравіші вересневі і жовтневі моменти: ………..

  2. Пані, я можу дати цю історію до вас… тому що українська клавіатура не працює на моєму комп’ютері. Мені потрібно використовувати Google Translate і ce не працює добре. Я написалa
    його на папері.

  3. Я дуже люблю користуватися техно. у класі. Пані Климків дає нам багато цікавих сайтів, та блогів.

    • Тішуся Таню, що Ти не боїшся перемін і готова до нових випробувань! Вправляння у різноманітному застосуванні мовних навиків вдосконалює наше мовлення, збагачує наш мовленнєвий I життєвий досвід. Чи не так?

  4. Найяскравіші Жовтневі Моменти.
    Мій найяскравіший момент жовтня був коли мої подруги зробили мені сюрприз та повели мене у кафе. Ми усі разом весело сиділи і пили каву і чай. Потому ми вирішили походити у парку. Навколо золотисті дерева помало осипали своє листя. У небі було тільки пару маленьких пухнастих хмаринок. Словом, ідеальний осіннiй день. Ми разом сиділи за лавочками і весело говорили. Ми багато сміялися і згадували добрі спогади.Я дуже вдячна що у мене є друзі які про мене дбають і хочуть зі мною проводити час. Я дуже ціную мою дружбу і сильно люблю своїх друзів. Це мiй найкращий спогад Жовтня.

Залишити коментар